biel lant a Messe a...

Segnacco di Tarcento (UD), 25 Aprile 2014
Chiesa di Sant'Eufemia



 CJAMPANIS

          Il Comune di Tarcento, la Società Filologica Friulana, Ente Friuli nel Mondo, i Poeti di Risultive e gli Amici del Friuli invitano la S.V. a partecipare al tradizionale omaggio a Chino Ermacora e a quanti hanno onorato con le loro opere la Piccola Patria


...pre Vigj, Roberto Iacovissi e pre Meni prin da la Messe...

Santa Messa in marilenghe
concelebrata da don Domenico Zannier e don Luigi Gloazzo

 
                   
 JENTRADE



 PRIME LETURE

Dopo cualchi dì, Pauli j disè a Barnabe: «Tornìn a cjatà i fradis in dutis lis citàz là ch'o vin predicjade la peraule dal Signor, par viodi cemùt ch'a stan». Barnabe al voleve mena daùr ancje Zuan, che j disevin Marc, ma Pauli al pensave che noi jere il càs di menasi daùr un che ju veve implantàz in Panfilie e che noi veve volùt dàur une man te lór vore. Il contrast al fo tant grant che si dividerin un dal altri: Barnabe menànsi daùr Marc al si imbarcjà par Cipro; Peraule diDiu



 SALM RESPONSORIÂL

O contarai ai fradis la salvece dal Signôr. O vuei cjantà il to boncùr, Signôr, cence polse, di ete in ete cu la me bocje o contarai trop che tu sès di peraule. Parcè che tu às dite: "Il gno boncùr al è par simpri, la me fedeltàt e jè salde come il gir des stelis".
O contarai ai fradis la salvece dal Signôr. I cìi ch'a làudin, Signôr, i tiei spetacui, e la tò fedeltàt te sante semblee. Cui esal mo sui nùi ch'ai puedi metisi a par di te, Signôr? Cui esal, fra i fìs di Diu, che semeàj al Signor al puedi?
O contarai ai fradis la salvece dal Signôr. Furtunàt il popul ch'ai è bon di laudati, ch'ai va indenant, Signôr, cui sflandòr de tò muse. Tal to non dut il dì al è in gjonde, te tó justissie al cjate la so glorie.
O contarai ai fradis la salvece dal Signôr.


...pre Meni durant la predicje...



 PREJERE DAI FEDEI


... la liturgje eucaristiche...


...la int (pôcje) in ta glesie di Sante Eufemie...
(dov'erano tutti quei friulanisti che ogni giorno intasano la mia posta elettronica con
farneticanti messaggi, tutti volti a dividere e separare le zone e le genti della nostra terra...?)


         
  BENEDIZION E CJANT FINÂL

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


Al termine del rito, è stato deposto un mazzo di fiori davanti all'ara romana di Aquileia, che ricorda il grande cantore. Il corteo era preceduto dalle ragazze del Gruppo folcloristico "Chino Ermacora" di Tarcento.


In tale occasione la Filologica ha segnalato l'uscita di "Puisiis", antologia poetica di Eddi Bortolussi,
edita proprio "in ocasion dal 57 aniversari de muart di Chino".


...le ragazze del Gruppo folcloristico "Chino Ermacora"...